Kingwood Underground
the heart and soul of our Kingwood, Texas family
Login - Create Account - Help
Clean out your garage on Kingwood bookoo! Or find local garage sales on Yard Sale Search.com
KU Live!

Political geniuses

who's talking here?

SoupIsGoodFood 1
AwesomeTattooedDragon 4
SagaciousSighFiGurl 1
sdanielmcev 7
DVaz 1
Prolix Raconteur 1
RayofHope 1
king Reagan 1

     » send to friend     » save in my favorites     » flag dangerous topic flag as a dangerous topic

king Reagan --- 3 years ago -

Gotta say, I heard this forum was a vapid cesspool full of middle aged people rhetorically clobbering each other but I’m surprised to see that y’all all are having some pretty good talks!

I mean there’s some seriously informed political chats going on, you can tell everyone has done their homework on this stuff. These discussions are somewhat inhibited by the “have to type what I think into a computer” thing, but they are great nonetheless! 

RayofHope --- 3 years ago -

I heard this forum was a vapid cesspool full of middle aged people

Don't forget us elderly. 

sdanielmcev --- 3 years ago -

We can be as vapid as any whippersnapper 

SoupIsGoodFood --- 3 years ago -

Sparky trying out new aliases. 

AwesomeTattooedDragon --- 3 years ago -

I can rhetorically clobber you old folks and middle age folks with my hands tied behind my back! 

Prolix Raconteur --- 3 years ago -

Tatt comes out swinging.. 

SagaciousSighFiGurl (Mod) --- 3 years ago -

Maybe she’s a swinger!!! Lol. A vapid swinger at that!! 

sdanielmcev --- 3 years ago -

I can rhetorically clobber you old folks and middle age folks with my hands tied behind my back!


Any time you're ready, baby sister. 

AwesomeTattooedDragon --- 3 years ago -

HA!!! 

sdanielmcev --- 3 years ago -

You wanna try to knock the king off the hill? Let's do it, atd. 

sdanielmcev --- 3 years ago -

Nobody? That means I'm the king still. 

AwesomeTattooedDragon --- 3 years ago -

I'll arm wrestle you, but I don't like heights! LOL! 

sdanielmcev --- 3 years ago -

I'll do wrist wrestling, but only at an approved table and a ref. I warn you, I've won a few trophies. 

DVaz --- 3 years ago -

I'll do wrist wrestling, but only at an approved table and a ref. I warn you, I've won a few trophies.

Then you must be watching Larratt vs Cyplenkov Saturday night... 

AwesomeTattooedDragon --- 3 years ago -

Nah, only arm wrestling. I warn you, I was trained in Russia! 

sdanielmcev --- 3 years ago -

Haha! 

sdanielmcev --- 3 years ago -

Then you must be watching Larratt vs Cyplenkov Saturday night.
Nah. Neither is in my league.
It was always funny going up against those beefy guys. It's the shape of the forearm muscle that makes the difference. 

page 1
Login to add your comments!

see more discussions about...

humor
kingwood
ku
politics


Online now:
hit counters

Terms of Service - Privacy Policy - Ice Box

Kingwood Underground