Kingwood Underground
the heart and soul of our Kingwood, Texas family
Login - Create Account - Help
Clean out your garage on Kingwood bookoo! Or find local garage sales on Yard Sale Search.com
KU Live!

Georgia special election

who's talking here?

UnbeatableSoup 17
jackass 4
DatBoyHooD 5
sdanielmcev 1
witchywoman 1
Butterbean 3
AMDG 1
fuzz81 16
Karras 3
JustWatching 7

     » send to friend     » save in my favorites     » flag dangerous topic flag as a dangerous topic

fuzz81 --- 65 days ago -

Time for congress to be taken away from the useless GOP. 

fuzz81 --- 65 days ago -

Dems currently have 71% of the vote 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

LOL. Is this where we get to hear that the GOP is dead again ? 

fuzz81 --- 65 days ago -

This is where you start bringing up Hillary 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

Who? 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

How's that %71 holding up? 

Karras --- 65 days ago -

LMFAO - Dems got their heart broken again. 

witchywoman --- 65 days ago -

Oh please. It's been a red district for 37 years. So has 42nd Street. 

fuzz81 --- 65 days ago -

Might turn blue in the June runoff 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

LOL. What did the polls tell them 

fuzz81 --- 65 days ago -

Uh. These literally are polls. The polls will tell us who wins. 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

LOL.

Failure looks good on you, fuzzy 

JustWatching --- 65 days ago -

fuzzy is imploding. LMFAO 

UnbeatableSoup --- 65 days ago -

Yep. Another one he got built up about. Only to be let down......again.

Blame the Russians in 3....2...1

He was soooooo excited on his initial post.

This was like November 2016 all over again 

JustWatching --- 64 days ago -

Yes...the Republican vote was spread through many candidates. Let's see what happens when there is only one Republican candidate. 

Karras --- 64 days ago -

Poor democrats. They were so excited, they had all their talking points ready for this morning. How this win would be a referendum on Trump, how this win would kick start a democrat sweep, etc.

Nope, wonder boy and his $9million couldn't do it. Proving yet again the democrats are out of touch with the American people. 

fuzz81 --- 64 days ago -

They had 3 million more votes in the general. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

That really stings. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

Are the outside interests of the DNC going to bother pumping another $9million+ into the runoff?

I think they knew their only true shot was trying to win this one the first go round. 

Karras --- 64 days ago -

They had 3 million more votes in the general.

All from California - LMFAO

Are the outside interests of the DNC going to bother pumping another $9million+ into the runoff?

Nope. Their strategy now is to go local. Spend money in local races like Humble ISD, judges etc. There they can outspend your neighbor who is running to make schools better, not to push some political agenda. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

Hey fuzz!

You got any unused fireworks from this premature victory? 

Butterbean --- 64 days ago -

It's remarkable that a long time GOP stronghold makes national news because of the popularity of a Democratic candidate. 

JustWatching --- 64 days ago -

You mean by the BIASED national media. What's surprising about that? (fixed) 

jackass --- 64 days ago -

You media by the BIASED national media.




What?? 

Butterbean --- 64 days ago -

You media by the BIASED national media.

Yeah. What??

An election in that district normally would garner 3rd page in a local newspaper or second section on a website.

To even BE on the national mention is remarkable. 

JustWatching --- 64 days ago -

Once again....the national media leans so far to the left that they can barely stand up. I wonder how much coverage the election gets when the Republican wins. 

AMDG --- 64 days ago -

Real question - is there a concrete example of the main stream media falsely reporting something factual against Trump ???

Not an Op-ed piece - but some bit of news reported as fact that was factually incorrect ??

Really don't know the answer to this - but it appears to be a given now to some that the main stream media is reporting false news - wondering if there is a concrete example of it out there. 

jackass --- 64 days ago -

ot an Op-ed piece - but some bit of news reported as fact that was factually incorrect ??



Trump voters can't be objective on this one... 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

To even BE on the national mention is remarkable.

It was on the "national mention" because the liberal media was buying into the whole hype.

They and their followers got let down.... AGAIN. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

Real question - is there a concrete example of the main stream media falsely reporting something factual against Trump ???

It's not that hard to find. 

JustWatching --- 64 days ago -

Not an Op-ed piece - but some bit of news reported as fact that was factually incorrect ??

How about things that are omitted or cut out of a story because of time? I consider a half truth a lie. 

jackass --- 64 days ago -

0 

JustWatching --- 64 days ago -

I just hid JA answers and KU just got a lot better. I wonder why liberals never have anything nice to say. 

jackass --- 64 days ago -

Sure thing bestie...lol



This is too easy. 

fuzz81 --- 64 days ago -

JW has hid me at least 19 times. It's what he says when he's lost an argument, or has no intelligent rebuttal. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

LOL......... that %71 ended up around %48.

Another embarrassing loss for the Democrats. $8mil down the drain. 

fuzz81 --- 64 days ago -

In a deep red state, 48% matters. 

UnbeatableSoup --- 64 days ago -

Sure. Keep telling yourself that.

%48 is still losing. 

fuzz81 --- 64 days ago -

The republican runner up had 19% lol she lost too 

fuzz81 --- 64 days ago -

50,000 more votes went to the democrat than the republican loser who only had 38,000 votes in total 

page 1 2
Login to add your comments!

see more discussions about...


Online now:
hit counters

Terms of Service - Privacy Policy - Ice Box

Kingwood Underground